گوگل 500 میلیون دلار برای Yelp می‌دهد

این سایت که در حوزه جستجوی کسب و کار فعالیت می‌کند، در سال 2009 بیش از 30 میلیون دلار سوددهی داشته است.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی تک اسپوت، شرکت گوگل برای خرید سایت Yelp حاضر به پرداخت 500 میلیون دلار شده است.

این سایت که در حوزه کسب و کار محلی و جستجوی مشاغل آن متمرکز است از سال 2004 به وسیله دو عضو سابق  Paypal تاسیس شده است و تاکنون مبلغ این معامله فاش نشده است که منابع نزدیک از توافق دو طرف بر سر مبلغ 500 میلیون دلار سخن می‌گویند.

گفتنی است که این شرکت را گوگل در راستای توسعه سیستم گوگل مپ خود خریداری کرده است تا در نقشه‌های گوگل امکان دسترسی آسانتر به مشاغل و کسب و کار محلی نیز مهیا باشد.

البته این سایت درآمد خود را از راه تبلیغ کسب و کار محلی نیز فراهم می‌ساخته است که ممکن است گوگل نیز این تبلیغات را به حوزه جستجوی محلی گوگل مپ نیز اضافه کند.

شایان ذکر است که این سایت در سال 2009 بیش از 30 میلیون دلار سوددهی داشته است و بنا بر نظر کارشناسان در سال 2010 این مبلغ به 50 میلیون دلار خواهد رسید.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.