نسخه جدید پیام‌رسان نوکیا

در این نسخه قابلیت کار با شبکه‌های اجتماعی همچون توئیتر نیز فراهم شده است.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Unwiredview شرکت نوکیا  نسخه جدید و آزمایشی پیغام رسان  خود را ارائه کرد.

این پیغام رسان که مخصوص شبکه‌های اجتماعی طراحی شده است با پشتیبانی از شبکه اجتماعی  توئیتر ، به کاربران خود  امکان پیغام گذاری مستقیم در شبکه توئیتر را فراهم می آورد .

مسنجر جدید نوکیا نیز همچنین دارای پشتیبانی شبکه اجتماعی فیس بوک بوده و برای مثال شما  می توانید دوستان خود در فیس بوک را با برنامه پیغام رسان  نوکیا جستجو کنید و همچنین از تاریخ تولد و یا سایر اتفاقات مربوط به دوستانتان از طریق پیغام رسان نوکیا خبردار شوید.

در ضمن شما می توانید عکس و یا ویدیو‌های خود را در این شبکه‌ها آپلود کرده و به راحتی با یک کلیک تماس حاصل نموده و یا یک پیام کوتاه بفرستید.

شما می توانید نسخه آزمایشی این پیغام رسان را از اینجا دانلود کرده و این نکته نیز قابل توجه است که در حال حاضر این پیغام رسان فقط برای تلفن‌های همراه مدل  نوکیا  N97 و 5800 در دسترس است که برای سایر مدل‌های نوکیا نیز به زودی عرضه خواهد شد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.