سونی خدمات شبکه «PSN» خود را برای PSP متوقف کرد

این شبکه برای PSP در سال 2009 معرفی شده بود بدون اعلام دلایل خاص متوقف و مسکوت گذاشته شد.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی” Eurogamer”، شرکت سونی ژاپن قصد دارد خدمات آنلاین شبکه “” PSN خود را برای کنسول بازی پرتابل PSP  خود متوقف و کنسل کند.

این شرکت چندی پیش با اعلام راه‌اندازی نسخه آزمایشی  PSN یا همان شبکه پلی استیشن برای PSP   شروع به تبلیغات گسترده در این زمینه نموده بود  که گویا دیگر همه چیز حالت تعلیق به خود گرفته است.

شرکت سونی طی بیانیه‌ای اعلام کرد که این شرکت مراحل آزمایشی این شبکه را پشت سرگذاشته و تصمیم گرفته است که این خدمات را متوقف کند و به نظر می‌رسد این تصمیم با توجه به بازخورد کاربران PSP    نسبت به این شبکه گرفته شده است که البته این شرکت هنوز دلایل اتخاذ این تصمیم را اعلام نکرده است.

گفتنی است که خبر راه‌اندازی شبکه پلی استیشن برای کنسول بازی PSP  در سال 2009 بازتاب گسترده‌ای داشت و این شبکه به کاربران اجازه می‌دهد که آواتارهای 3 بعدی ساخته و بتوانند با سایر کاربران در مورد مسائل مورد علاقه گفتگو داشته و نوشته‌ها و تصاویر خود را با سایر کاربران به صورت رایگان  به اشتراک بگذارند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.