مارول برای «iPad» کتاب کمیک دیجیتال می‌سازد

بوکلی رییس شرکت مارول به طرفداران محصولات کمیک خود وعده داد که آرشیوی غنی از کمیک‌های خود را به کمک نرم‌افزار موجود در iPad به آنها اعطا خواهد کرد.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی “Tgdaily” شرکت مارول از ساخت و تولید محتوای کمیک دیجیتال برای تبلت شرکت اپل خبر داد.
“دان بوکلی” رییس شرکت مارول برنامه “ComiXology” شرکت اپل را دارای ویژگی‌های فوق‌العاده مانند وضوح گرافیکی بالا و منحصر به فرد و همچنین کاربری آسان به همراه گزینه‌های جستجوی عالی دانست.

وی همچنین در این مورد گفت:این تبلت اولین گجتی است که به ما فرصت می‌دهد تا کمیک‌های دیجیتال را تولید کنیم طوری که به تجربه کمیک‌های کاغذی بسیار نزدیک باشد”.
بوکلی خاطرنشان کرد: “ما به طرفداران خود آرشیو و کتابخانه‌ای غنی از انواع کمیک‌ها از مرد عنکبوتی و مردان ایکس گرفته تا نمونه‌های کلاسیک قدیمی را به مددiPad  اعطاء خواهیم کرد”.
به گزارش شبکه ایران بوکلی همچنین تاکید کرد که در مارول همه در حال کار سخت برای آماده‌سازی کمیک‌ها به کمک برنامه مذکور هستند و ما امکان خرید آنلاین کمیک‌ها را نیز از طریق برنامه مذکور را برای طرفدارانمان امکان پذیر خواهیم کرد.
پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.