مایکروسافت تلفن‌همراه خود را 6 روز دیگر معرفی می‌کند!

بیشتر تمرکز پینک تلفن همراه جدید مایکروسافت بر روی کارکرد شبکه‌های اجتماعی بوده و مختص قشر جوانان است.

1

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی” Pcworld” شرکت مایکروسافت به احتمال فراوان تلفن همراه خود موسوم به صورتی یا همان “Pink” را در 12 آوریل معرفی خواهد کرد.

مایکروسافت یک دعوت‌نامه مرموز را برای صاحبان رسانه و ارباب جراید برای یک کنفرانس در 12 آوریل در سانفرانسیسکو  به همراه یک بسته بندی جالب ارسال کرده وتنها جمله “It’s time to share” , به معنی “الان زمان به اشتراک گذاشتن است” بر روی آن به چشم می خورد.

بر طبق اظهار نظر وب لاگ معروف “اسرار دیگری از ویندوز موبایل” و همچنین منبع خبری در سایت معتبر     Cnet  این رویداد مرموز بدون شک به معرفی تلفن همراه جدید مایکروسافت یعنی “Pink” یا همان صورتی اختصاص خواهد داشت.

همچنین انتظار می‌رود تلفن های همراه با کد رمز” Pure” و” Turtle” نیز در کنفرانس مربوطه معرفی شوند و بنا به نقل منابع خبری طراح این تلفن های همراه فردی با نام مستعار” Danger” است که پیش از این کار طراحی تلفن های همراه استیکی” T-Mobile” را نیز انجام داده بود.

جمعیت هدف این تلفن‌های همراه جوانان بوده وبیشتر برای کار با شبکه های اجتماعی طراحی شده‌اند و سیستم عامل این تلفن های همراه ویندوز موبایل 7 خواهد بود.

این در حالی است که هنوز چند روز از به بازار ارائه شدن آی پد اپل شرکت رقیب مایکروسافت نمی‌گذرد و در ضمن شرکت اپل اعلام کرده است که مشخصات سیستم عامل آیفون 4 را چند روز دیگر در یک کنفرانس خبری به اطلاع عموم خواهد رساند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. احمدرضا می‌گوید

    مایکروسافت هم خودش و محصولاتش همیشه بهترینه ^-^

    مایکروسافت (Bill Gates) انشاءالله موفق باشی :)