فروش هفتصد هزار«iPad» در روز اول

این آمار فروش ، بیش از دوبرابر پیش بینی اولیه این شرکت بوده است.

7

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Macnn” “برآوردهای اولیه نشان می‌دهد که شرکت اپل ممکن است در روز اول عرضه عمومی  iPad در حدود 700 هزار عدد تبلت را به فروش رسانده باشد.

این فروش بیش از دوبرابر پیش بینی اولیه این شرکت است و این در حالی است که صف طولانی در مقابل فروشگاه اپل در خیابان پنجم کورپتینو آنها را غافلگیر کرده بود.

هر چند شرکت اپل ، پیش فروش تبلت خود را از 3 هفته قبل آغاز کرده بود و موفق شده بود در حدود 240 هزار سفارش نیز از طریق ایمیل و به صورت انلاین ثبت کند.

این آمار در حالی اعلام می‌شود که کتاب خوان “کیندل” آمازون در طول یک سال فقط موفق به فروش 500 هزار عدد ز این کتاب خوان الکترونیک شده بود.

این آمار فروش بالا در حالی اعلام می‌شود که یک تیم هکری اعلام کرد که موفق به هک و جیلبریک   iPad  شده است که به طور قطع باعث افزایش فروش این تبلت خواهد شد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

7 نظر برای این مطلب
  1. کیوان می‌گوید

    بابا این آمریکایی ها دیوونه ان. یه مشت آدم جو گیر که نمیدونن چه جوری پولشونو خرج کنن. آی پد نه اینکه بد باشه اما همچین چیز مالی هم نیست که اینجوری فکر میکنن. من HP Tablet 2170 دارم. 2 سال پیش خریدمش . کاراییش هم خیلی بیشتر از این آی پده. به نظر من برد اپل توی سیاستهای تبلیغاتیشه. همین… فکرشو بکنین این آی پد مالتی تسک نداره. یعنی در آن واحد یک کار بیشتر نمیتونین باهاش انجام بدین… اما لپ تاپ تبلت من ، مثل بقیه لپ تاپ ها همه کار میشه باهاش انجام داد. فکرشو بکنین با قلم فتوشاپ کار کنین. ولی آی پد چیز جدیدی به غیر از اینکه نازکه و سبکه نداره…

  2. حامد می‌گوید

    دوست عزیز شما چرا محصول apple و با L90 مقایسه می کنید
    Ipod و iphone هم خیلیا مثل شما اولش می گفتن هیچی نیست و هیچی نداره الان همونا خودشون هم آیفون دارن هم آیپاد :)

  3. عكس هاي با كيفيت می‌گوید

    شاید بخاطر تبلیغات زیاد است که مردم اینجور هجوم آورده اند

  4. ایده نو می‌گوید

    آره علی جان منم به همین نتیجه رسیدم.. دیگه هرچی باشه فوقش آدم صبر میکنه چند مدت دیگه!!!

  5. محمد می‌گوید

    این سوال من هم بود اینجا جواب خوبی پیدا کردم جالبه

    http://www.bebinim.com/articles/34

  6. علی می‌گوید

    هیچی نداره و یه سرس افراد نا آگاه میرن دنبالش وبه به چه چه راه میندازن خیلی خنده داره
    هنوز یادم نمیره تو ایران سر پیش فروش L90 چجوری ملت صف وایسادن تا یه ماشین دره پیت بخرن اینم یه شکل دیگش تو یه جای دیگه دنیاست* 

  7. ایده نو می‌گوید

    حالا این ipad چی داره که این همه خاطر خواه داره؟