درآمد 17.5 میلیارد دلاری برنامه‌های موبایل در 2012

تعداد فروشگاه‌های آنلاین در سال 2009 افزایش داشته است که آیتونز اپل از لحاظ درآمد و تعداد برنامه در این میان پیشرو است.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی تک اسپوت تحلیل‌گران و کارشناسان بازار تلفن همراه از رشد بی‌سابقه برنامه و بازی برای تلفن همراه تا سال 2012 خبر می‌دهند.

با توجه به مطالعات انجام شده توسط شرکت  GetJar در سال 2012 بازار تلفن همراه درآمدی در حدود 17.5 میلیارد دلار خواهد داشت که در مقایسه با رقم 7 میلیارد دلاری کنونی رقم بسیار بالایی است.

در ضمن اخیرا موسسه اقتصادی گارتنر درامد بازی و برنامه های تلفن همراه را در سال 2013 در حدود 29 میلیارد دلار تخمین زده است و هر دو این پیش بینی ها نشان می‌دهد که یکی از بازار های هدف در آینده  همان بازاربرنامه و بازی می‌توان نام نهاد.

در سال گذشته میلادی تعداد فروشگاه‌های آنلاین برنامه برای تلفن همراه رو به افزایش گذاشت و فروشگاه آیتونز اپل با  حدود 150 هزار برنامه کاربری و درآمد 3 میلیارد دلاری در این زمینه پیشرو بوده و آندروئید گوگل نیز تعداد برنامه های خود را به بیش از 30 هزار برنامه رسانده است.

همانطور که اریک اشمیت عقیده دارد که رایانه‌های رومیزی در آینده محو خواهند شد رئیس  GetJar  نیز اعتقاد دارد که برنامه‌های موبایل به زودی کیفیت خود را به برنامه‌های رایانه‌های رومیزی خواهند رساند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.