ناسا برای آیفون بازی ارائه کرد

محوریت این بازی فعالیت های کاربردی برای ایستگاه فضایی مستقر در کره ماه است.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Unwiredview سازمان فضایی آمریکا (ناسا) برای نخستین بار یک بازی شبیه ساز را برای آیفون ارائه کرد.

چه کسی پیش‌بینی می کرد که ناسا یک روز برای آیفون برنامه و بازی ارائه کند و البته هم اکنون این اتفاق افتاده است این شرکت بازی “Lunar Electric Rover “را به صورت رایگان در فروشگاه آیتونز اپل برای کاربران آیفون قرار داده است.

محور این بازی که یک شبیه ساز کامل است حول و حوش ماموریت در کره ماه و حمایت از فعالیت‌های کاربردی و علمی در این کره برای ایستگاه فضایی مستقر در آن است.

بنا بر نظر کاربران گیم پلی بازی آسان است ولی اتمام ماموریت‌ها کمی زمانبر و طولانی است.

چندی است در سیستم عامل آیفون یک ویژگی جدید به نام بازی‌های دارای کارکرد اموزشی تعاملی گنجانده شده است که به خوبی در این بازی به کار گرفته شده است چنانچه شما می توانید به راحتی در ماه سیر و سیاحت کرده و نکات آموزشی در مورد این همسایه همیشگی زمین را فرا بگیرید.

کاربران آیفون و آیپاد تاچ می توانند این بازی منحصر به فرد را از اینجا دانلود و بارگذاری کنند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.