«همهمه» گوگل به جنگ فیس‌بوک آمد !

کاربران جیمیل قادر خواهند بود در Buzz مانند توئیتر افکار و یا گفته‌های خود را با دوستان خود بروز کنند.

2

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Pcworld شرکت گوگل یک سرویس گفتگوی کوتاه مشابه توئیتر و فیس بوک بر روی جیمیل با نام  Buzz یا همهمه راه اندازی کرد.

توئیتر یک سرویس میکروبلاگینگ است که به کاربران اجازه می‌دهد تا پیام‌های ارسال شده خود را با طول حداکثر 140 کاراکتر در توئیتر از طریق تلفن همراه و یا سایر رسانه‌های دیجیتال منعکس کنند.

گوگل قصد دارد با توسعه خدمات جیمیل این امکان را به کاربران خود بدهد تا بتوانند شرح حال و افکار شخصی خود را با استفاده از یوتیوب و پیکاسا و سایر سرویس‌های یکپارچه شده در صفحه مخصوص پست الکترونیکی خود درجیمیل بروز کنند.

این سرویس به گونه‌ای است که فقط دوستان نزدیک کاربر در جیمیل که کاربر در ابتدای راه‌اندازی سرویس  Buzz برای برنامه تعریف می‌کند امکان دیدن مکالمات و شرح حال و گفتمان با کاربر را دارند.

شرکت گوگل عملا با بوجود آوردن یک سایت شبه‌اجتماعی در سرویس جیمیل خود به یک رقیب سرسخت برای سایت‌های اجتماعی مانند فیس بوک و توئیتر بدل می‌شود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. طراح سایت می‌گوید

    کاشکی یه آموزشی در باره این سرویس هم منتشر کنین .

  2. حسين ميري می‌گوید

    گوگل داره با همه میجنگه..ه به ضررش تموم میشه… داره خودش رو قاطی همه چی میکنه؟ بدجور ضربه میخوره… خیلی بدجور… .