کپی زودتر از اصل به فروش رسید !

یک شرکت چینی نمونه بسیار شبیه iPad را از اواخر سال گذشته در چین به فروش رسانده است.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Pcworld یک شرکت  چینی شروع به فروش یک نمونه کاملا مشابه Ipad شرکت اپل کرده است و در پی آن  است که این محصول را در کشور امریکا نیز به فروش برساند.

شرکت چینی Shenzhen Great Loong Brother Industrial این محصول را به نام P88  را تولید و شروع به فروش آن در اواخر سال گذشته در چین نمود و از آنجایی که زودتر از محصول اپل معرفی و به فروش رسیده است شرکت اپل دیگر نمی تواند از آن شکایت کند.

این شرکت چینی که در جنوب این کشور قرار دارد پیش از این نیز نمونه‌هایی شبیه به آیفون با نام “shanzhai,” و “bandit” تولید کرده بود .

رئیس این  شرکت “Wu” در اظهار نظر جالب گفته است:

“این یک کپی نیست و ما اولین بار آنرا تولید کردیم “.

گفتنی است که P88 دارای وزن سنگین‌تری از محصول اپل است و دارای عمر باطری بسیار کوتاه‌تر از iPad  یعنی در حدود یک ساعت است در حالی که محصول شرکت اپل دارای 10 ساعت عمر باطری است و صفحه نمایش 10.2 اینچی آن در قیاس با 9.7 اینچی اپل بزرگ‌تر بوده ولی دارای حساسیت لمسی بسیار پایین تری است.

شرکت اپل از عدم فروش iPad در کشور چین خبر داده است واین در حالی است که اپراتور چینی یونیکام از اواسط سال گذشته شروع به فروش آیفون در این کشور کرده است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.