موزیلا با «Weave» آمد!

شما با این افزونه می توانید اطلاعات شخصی،پسوردهای وارد شده را به راحتی در ابرهای دیجیتال موزیلا نگاهداری و در مواقع لزوم با مرورگر خود سینک کنید.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی تک اسپوت شرکت موزیلا سرانجام نسخه شماره 1 از افزونه  سینک و هماهنگی اطلاعات بین مرورگرهای خود را منتشر کرد.

این افزونه که بعد از 2 سال توسعه مداوم برای هر دو نسخه رایانه‌های شخصی و تلفن‌های همراه عرضه شده است بر مبنای ابرهای دیجیتال پایه گذاری شده است  که اطلاعات شخصی کاربران را به صورت بسیار ایمن و محافظت شده نگاه‌داری می‌کند.

شما با موج موزیلا می توانید به راحتی افزودنیها،تاریخچه صفحات بازدید شده و پسوردهای خود را سینک و هماهنگ کرده و حتی می توانید به صورت همزمان یک تب و صفحه وب را بین چند دستگاه بازدید کنید.

کاربران برای استفاده از این خدمات موزیلا باید دارای یک حساب کاربری بوده و آنرا در تمامی‌ دستگاه‌های دارای مرورگرموزیلای خود وارد کنند و در نتیجه شما می توانید اطلاعات شخصی خود را از سرورهای موزیلا بازگذاری و سینک (هماهنگ سازی) کنید.

گفتنی است که در صورتی که شما نرم افزار خود را ارتقاء دهید باید در حساب کاربری خود این تغییرات را وارد کنید

Weave یک نرم افزار منبع باز است که تحت لایسنس رسمی شرکت موزیلا بوده و در ضمن تحت لایسنس‌های GPL/MPL/LGPL نیز است.

البته پیش‌تر برنامه‌ای مشابه به نام Xmarks برای توانایی سینک سایت‌های مورد علاقه و پسوردهای وارد شده در سایت‌ها منتشر شده بود که البته ویو موزیلا دارای سرعت بسیار بالاتر و امنیت فراوان است و در ضمن با ذخیره سازی اطلاعات بر روی ابرهای دیجیتال انرا از گزند هکرها مصون نگاه می‌دارد.

شرکت موزیلا اعلام کرده است که در آینده این سرویس کاملتر شده و امکانات بیشتری به ان اضافه می‌شود.

کاربران عزیز برای استفاده از این افزونه می توانید به اینجا مراجعه کنید.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.