و اینک گوگل فون؛ گوشی هوشمند گوگل در راهست

تلفن همراه شرکت گوگل مبتنی بر نسخه جدید پلتفرم اندروید است که هنوز به صورت عمومی عرضه نشده و دارای بهترین کارایی در وب‌گردی است. این تلفن همراه برای بررسی نقاط ضعف احتمالی فعلا فقط در اختیار پرسنل شرکت گوگل قرار گرفته است.

1

“ماریو کوئیرز” مدیر توسعه گوگل در وبلاگ رسمی گوگل، در این مورد گفته است که: “این دستگاه جدید با همکاری یک شریک سخت افزاری تولید شده و بر پایه نسخه عمومی نشده اندروید بنا شده است و این تلفن همراه ، فقط مصرف داخل شرکتی داشته و به بازار عرضه نمی گردد”.

یکی از دلایل این کار به نظر کارشناسان،این است که پرسنل گوگل این تلفن همراه را امتحان کرده تا نقاط ضعف و قوت آن مشخص گردد و بعد از انجام آزمایش‌های اولیه و رفع نقاط ضعف به بازار مصرف روانه شود.

و اما شایعاتی که  در پشت سر تلفن گوگل ادامه دارد: سایت معتبر TechCrunch ادعا کرده که گوگل یک تلفن همراه به نام “گوگل فون” تولید خواهد کرد و خودش به صورت مستقیم به فروش می‌رساند. و از طرف دیگر ،گزارش نویسان Engadget ادعا می‌کنند که این تلفن همراه ،فقط توسط اپراتور AT&T عرضه خواهد شد.

به هر حال و بنا بر نظر اکثر کارشناسان شرکت گوگل این تلفن همراه را با مشارکت سخت افزاری شرکت HTC  و تحت لاینسس اپراتور T-Mobile روانه بازار خواهد کرد ،همانطور که اولین تلفن گوگل به نام G1  نیز چنین سرنوشتی داشت.  به هر صورت باید منتظر ماند ودید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. مرادی می‌گوید

    این خبر مال چند سال قبله؟ HTC دو نسل بعد از این گوشی رو هم امروز تولید کرده!

    فارنت:
    جناب مرادی
    منظور شما احتمالا همون “G1” که به اشتباه اون موقع به عنوان اولین تلفن همراه گوگل مطرح شد.
    G1 تنها اولین تلفن همراه با سیستم عامل آندروئید بود و تنها سیستم عامل آندروئید این تلفن همراه متعلق به گوگل بود در حالی که Nexus One اولین تلفن همراهی که طراحی اون هم بر عهده گوگل بوده و تنها ساخت اون بر عهده “HTC”.
    ممنون از نظرتون
    پیشنهاد میدم این لینک رو ببینید
    با تشکر