350 میلیون کاربر ثبت شده در فیس‌بوک!!

فیس‌بوک اعلام کرده است که اعتبار بیش از 3500 کاربر فیس‌بوک که به دنبال سوء‌استفاده غیراخلاقی از کاربران فیس‌بوک بودند، مسدود شده است.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی “تک‌اسپوت” بیش از ۳۵۰ میلیون کاربر ثبت‌شده در شبکه اجتماعی “فیس‌بوک” فعالیت دارند.

“مارک زوکربرگ” بنیان‌گذار فیس‌بوک در سالگرد بروز رسانی وبلاگ فیس‌بوک با اعلام این خبر در بیان علت نگرانی خود نسبت به حفظ حریم شخصی کاربران فیس‌بوک گفت: ماهیت شبکه از کلونی جهانی به سوی کلونی‌های منطقه‌ای در حال حرکت است و در این حالت مجرمان به راحتی می‌توانند حریم شخصی کاربران را نقض کنند.

وی همچنین افزود: به همین خاطر اعتبار بیش از ۳۵۰۰ کاربر شبکه که به دنبال سوء‌استفاده غیراخلاقی از کاربران فیس‌بوک بودند، مسدود شده است و این مژده را به کاربران خود می‌دهیم که تغییرات گسترده‌ای برای جلوگیری از به خطر افتادن حریم کاربران در دست انجام داریم.

مارک زوکربرگ بنیان‌گذار فیس‌بوک

“مارک زوکربرگ”  فیس‌بوک را در اتاق خود در دانشگاه هاروارد آمریکا طراحی کرد و در چهارم فوریه سال ۲۰۰۴ آن را به عنوان یک وب‌سایت اجتماعی ویژه دانشجویان هاروارد راه‌اندازی کرد.

فیس‌بوک یک شبکه اجتماعی مجازی است که کاربران می‌توانند در آن با دوستانی که در فیس‌بوک دارای حساب کاربری هستند عکس، فیلم یا پیغام به صورت رایگان در تمامی جهان به اشتراک بگذارند.

در سال ۲۰۰۸، مجله “فوربس” زوکربرگ  را جوان‌ترین میلیاردر جهان که خودش ثروتش را کسب کرده معرفی کرد و ثروت او را ۱٬۵ میلیارد دلار تخمین زد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.