گوگل برندگان «ADC2» را معرفی کرد

این جوایز از سوی گوگل به بهترین برنامه‌نویسان سیستم‌عامل تلفن‌همراه “آندروئید” که با نظرسنجی از سوی کاربران انتخاب می‌شوند، اهدا می‌شود.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی “Pcworld” شرکت گوگل برندگان دومین دوره برنامه‌نویسی برای پلاتفرم آندروئید را معرفی کرد.

گوگل در این مسابقه که تحت عنوان “The Android Developer Challenge 2″ یا همان ” ADC2″  برگزار می‌شود جوایزی به بهترین برنامه‌نویسان پلاتفرم آندروئید اهدا می‌کند.

این مسابقه در ماه می به طور رسمی شروع به کار کرد و در پایان آن شرکت گوگل ۳ برنامه را به عنوان بهترین برنامه‌های ارائه شده برای پلاتفرم آندروئید انتخاب کرد و به هر کدام از سازندگان این برنامه‌ها ۲۵۰ هزار دلار اهداکرد.

برنامه‌های برگزیده  عبارت بودند از:

– برنامه “SweetDreams” که به کاربران آندروئید کمک می‌کند در هنگام خواب مکالمه آنها به صندوق پستی صوتی‌شان ارسال شود.

– برنامه “Pictionary” که یک بازی چند نفره آنلاین مبتنی بر دانشنامه تصاویر است.

– برنامه ” WaveSecure” که یک برنامه امنیتی است و به کاربران برای گرفتن فایل پشتیبان از اطلاعات حساس خود کمک می‌کند و در مواقع حساس نیز کاربر می‌تواند اطلاعات حساس خود را به راحتی پاک کند.

گوگل همچنین در این مسابقه بهترین برنامه‌ها در گروه‌های مختلف شامل آموزشی، بازی، سرگرمی، بهره‌وری، ابزارهای کاربردی، ابزارهای امنیتی را نیز معرفی کرد که برای هر گروه از برنامه‌ها نیز جوایزی مانند 100 هزار دلار برای بهترین برنامه و 50 هزار دلار برای برنامه دوم و 25 هزار دلار برای برنامه سوم در نظر گرفته بود.

“اریک اشمیت” از گوگل در این مورد اعلام کرد که بیش از 26 هزار کاربر آندروئید برای امتیاز دادن به برنامه‌ها کمک کردند تا 200 برنامه نهایی انتخاب شود و در این مرحله کارشناسان گوگل برنامه‌های برتر را با بررسی تمامی جوانب انتخاب کردند.

به عقیده کارشناسان پلاتفرم آندروئید در سال 2012 دومین پلاتفرم محبوب بازار تلفن‌های همراه هوشمند خواهد شد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.