انتشار اولین روزنامه «3بعدی» جهان

روزنامه انگلیسی سان در اولین نسخه 3بعدی خود، برنامه کامل جام جهانی فوتبال را منتشر خواهد کرد و به تمام خوانندگان خود به همراه روزنامه عینک 3بعدی خواهد داد.

0

به گزارش فارنت و به نقل از گیزمو در یکی از عجیب و غریب‌ترین اخبار این روزهای رسانه‌ها روزنامه انگلیسی سان از انتشار نسخه سه‌بعدی خود در ابتدای ماه ژوئن و یک هفته پیش از آغاز جام جهانی فوتبال خبر داد.

این روزنامه که تیراژ آن اخیرا 3 میلیون شماره برآورد شده، اعلام کرده است که نسخه 3بعدی این روزنامه به همراه تصاویر 3بعدی و حتی تبلیغات 3بعدی خواهد بود و به هر خریدار این روزنامه یک عینک 3بعدی نیز داده خواهد شد.

این روزنامه همچنین اعلام کرده است که در اولین شماره 3بعدی خود برنامه کامل دیدارهای جام جهانی فوتبال را نیز به صورت 3بعدی منتشر خواهد نمود.

این اولین روزنامه کمپانی رسانه‌ای رابرت مرداک میلیاردر یهودی است که به صورت 3بعدی منتشر خواهد شد و البته پیش از این شبکه تلویزیونی SkySport که آنهم متنعلق به مرداک است، وعده پخش جام جهانی به صورت 3بعدی را داده بود.

البته کارشناسان علت اصلی انتشار 3بعدی این روزنامه از مجموعه روزنامه‌های شرکت رسانه‌ای نیوز کورپوریشن را افول روزهای خوب روزنامه سان و کاهش خوانندگان این روزنامه در 15 سال اخیر می‌دانند که در انگلیس به روزنامه‌ای زرد و حاشیه‌ای مشهور است و مطمئنا این روزنامه هزینه بیشتری برای انتشار تبلیغات 3بعدی از مشتریان خود دریافت خواهد نمود.

انتظار می‌رود شیفتگی به دنیای 3بعدی در تابستان امسال و زمانی که جمعیت دنیا بزرگترین انگیزه خود برای تماشای تصاویر 3بعدی را داشته باشند به اوج خود برسد، زمانی که همه دوست دارند جادوی توپ گرد را در قابی 3بعدی به تماشا بنشینند.

کارشناسان اقتصادی برگزاری جام جهانی را فرصت خوبی برای شرکت‌هایی دانستند که محصولات 3بعدی خود را به بازار عرضه کرده‌اند چرا که هیچ موضوعی به اندازه ورزش نمی‌تواند محتوایی 3 بعدی داشته باشد.

پیش از این اعلام شده است که بیش از 25 بازی دیدارهای جام جهانی فوتبال با روش 3بعدی فیلمبرداری خواهد شد تا از طریق تلویزیون‌های مجهز به این فناوری قابل تماشا باشد.

تمام اینها برای تلویزیون‌های 3بعدی بود، اما استقبال از روزنامه 3 بعدی چگونه خواهد بود؟

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.