گوگل طاقت سخت‌گیری مقامات کره‌جنوبی را نداشت !

گوگل در اعتراض به رده‌بندی بازی‌های آندروئید و تهدید مقامات کره‌ای، بازی های خود را از فروشگاه آندروئید حذف می کند

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی “Unwiredview” شرکت گوگل تصمیم گرفته است که بازی‌های پلاتفرم آندروئید خود را از فروشگاه نرم‌افزاری خود در کره‌جنوبی حذف کند.
این تصمیم به این دلیل اتخاذ شده است که مقامات فرهنگی کره‌جنوبی به دلیل اینکه این بازی‌ها دارای درجه‌بندی کشور کره‌جنوبی نیستند و باید درجه‌بندی شوند این فروشگاه نرم‌افزاری را تهدید به مسدود کردن کرده بودند.
گوگل نیز در اعتراض به این امر که درجه‌بندی یک کار کاملا سلیقه‌ای است، تصمیم گرفته است تمام 4500 بازی آندروئیدی خود را از فروشگاه کره‌جنوبی حذف کند.


گوگل می‌گوید که برداشتن تمام بازی‌ها از این فروشگاه ممکن است تا یک ماه به طول بیانجامد.
به گزارش شبکه ایران  ،البته پیش از این چنین مشکل مشابهی برای کاربران آیفون نیز پیش آمده بود که کاربران کره جنوبی مجبور شدند اعتبار خود را با نام کشوری به غیر از کره‌جنوبی برای دسترسی به فروشگاه اپل افتتاح کنند و شاید کاربران آندروئید نیز به عمل مشابهی دست بزنند.
شایان ذکر است کشور کره جنوبی دارای قوانین سفت و سختی در باره کنترل بازی‌های رایانه‌ای است.
پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.