اسکایپ نیامده، رفت !

اپراتور “وریزون” طی توافقی با “اسکایپ” این برنامه را با استاندارد خود عرضه خواهد کرد.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی “Erictric” نرم‌افزار مکالمه رایگان “اسکایپ” که چندی بود برای پلاتفرم سیمبیان عرضه شده بود از فروشگاه اینترنتی “اووی استور” نوکیا در آمریکا حذف شد.
در حالی که یک هفته پیش اعلام شده بود که اسکایپ برای تلفن‌های همراه دارای سیستم‌عامل سیمبیان نوکیا در دسترس است و  این خبر خوبی برای طرفداران خدماتVoip  در آمریکا بود به ناگهان این برنامه از فروشگاه آنلاین نوکیا در آمریکا حذف شد.


به گزارش شبکه ایران دلیل این کار را می‌توان در اپراتور “وریزون” جستجو کرد که به تازگی اعلام کرده است که طی قراردادی با اسکایپ قرار شده است که این نرم‌افزار با استانداردهای اپراتور مخابراتی وریزون عرضه شود و بنا بر نظر کارشناسان این استاندارد چیزی جز محدودشدن قابلیت مکالمه رایگان این نرم افزار چیز دیگری نمی‌تواند باشد.
هر چند این می‌تواند ضربه‌ای بزرگ به اعتبار نوکیا باشد اما کاربران سمج‌تر می‌توانند با مراجعه مستقیم به سایت اسکایپ این برنامه را بارگذاری و دانلود کنند.
پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.