اپرا 10.5 عرضه شد

شرکت اپرا ادعا کرده است که این مرورگر سریع‌ترین مرورگر اینترنتی موجود برای ویندوز است.

3

فارنت: شرکت اپرا روز سه‌شنبه نسخه نهایی مرورگر نسخه 10.50 اپرا را که ادعا می‌کند سریعترین مرورگریست که تاکنون برای سیستم‌عامل ویندوز عرضه شده است به بازار عرضه کرد.

نسخه جدید مرورگر اپرا شامل موتور جدید جاوا اسکریپت که با نام “کاراکان” شناخته می‌شود و نیز برنامه گرافیکی جدید این مرورگر است.

اپرا ضمن عرضه این مرورگر اعلام کرده است که “این چه معنی به شما میده که برای بالا آمدن یک سایت نیازی نباشه که صبر نکنید!”

اپرا 10.50 همچنین مرور اینترنتی امن و بدون برجای گذاشتن ردپا را نیز به همراه نسخه جدید عرضه کرده که به شما این امکان را می‌دهد که بدون برجای گذاشتن ردپایی از خود در اینترنت بگردید. این امکان طوری تنظیم شده که شما می‌توانید یکی از زبانه‌های این مرورگر را برای گردش امنتر اختصاص دهید.

“لارا بویلسن” مدیر اجرایی اپرا در بیانیه‌ای اعلام کرده است: اپرا 10.50 سریعترین مرورگر اینترنتی در تمامی آزمون های آزمایش سرعت است.

وی افزوده است که اما چیزی که بیشتر از این موضوع اهمیت دارد این است که آزمایش سرعت واقعی در استفاده اینترنتی کاربران به دست می‌آید. ما اپرا را طوری طراحی کردیم که برای استفاده کاربران راحت باشد و در همین حال قابلیت‌های منحصر به فرد خود را در آن برقرار کردیم تا جایی که شما به فراتر از اینترنت پا بگذارید.

اپرا این مرورگر را اکنون در سایت خود و با امکان استفاده از 42 زبان برای سیستم‌عامل ویندوز عرضه کرده است و وعده داده که نسخه‌های ویژه سیستم‌عامل‌های لینوکس و مک را به زودی عرضه کند.

چند روز پیش و با عرضه نسخه آزمایشی شماره جدید مرورگر کروم شرکت گوگل اعلام شده بود که کروم بهترین زمان را با توجه به آغاز عرضه پنجره انتخاب مرورگر توسط مایکروسافت در ویندوز انتخاب کرده است.

حالا با عرضه نسخه نهایی شماره جدید مرورگر اپرا به نظر می‌آید اپرا وقت‌شناس‌تر از گوگل است و باید دید ادعای اپرا تا چه حد از سوی کاربران این مرورگر مورد تایید قرار می‌گیرد.

برای دانلود نسخه نهایی این مرورگر به طور مستقیم می‌توانید روی لینک زیر کلیک کنید.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. سعید می‌گوید

    نکته جالب تو نسخه جدید اینه که مشکلش با تایپ فارسی رو تا حدودی حل کرده. البته هنوز نقطه ها معلوم نمیشن ولی نسبت به قبل بهتر شده.

  2. saeed می‌گوید

    نه کروم خیلی بهتره حالا وقتی کروم مترجم رو هم قرار داد
    همین دیگه

  3. مهدي می‌گوید

    به نظر من اپرا بهترین مرورگر است