«پروژه صورتی» مایکروسافت با ایسوس رقم می‌خورد

مایکروسافت همیشه به دنبال یک شریک مناسب برای طراحی یک تلفن همراه خاص بوده است.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Electronista منابع خبری از احتمال شراکت مایکروسافت و ایسوس برای ساخت تلفن همراه موسوم به “پروژه صورتی” خبر می‌دهند.

تحلیلگر اوراق بهادار” آشوک کومار” که ظاهرا با مایکروسافت روابط نزدیکی دارد گفت که ایده مایکروسافت این است که همانند گوگل نکسوس وان با یک شرکت سخت افزاری مناسب تلفن همراه مشترک و خاص تولید کند.

حتی قرار بود که این تلفن همراه در اواخر امسال عرضه شود ولی به دلیل مسائل جانبی و مالی تا سال آینده به تاخیر افتاده است.

شرکت مایکروسافت بارها تاکید کرده است که تلفن همراه خاص خود را خواهد ساخت و ترجیح می‌ دهد تا آن را با یک شریک سخت افزاری مناسب و مطمئن تولید کند تا اطلاعات خاص ساخت تلفن همراه در همه شرکت‌ها فراگیر نشود.

قبلا صحبت از این بود که قرار است در پروژه صورتی مایکروسافت شرکت شارپ شریک سخت افزاری باشد که با افزایش سهم ایسوس در بازار تلفن همراه مایکروسافت نگاه خود را به سمت ایسوس منعطف ساخته است.

حتی بعضی از منابع خبری تلفن همراهی را که مایکروسافت در کنفرانس معارفه ویندوز موبایل به نمایش گذاشت محصول شرکت ایسوس می‌دانند.

به هر صورت باید منتظر ماند و دید که شریک سخت افزاری مایکروسافت در پروژه صورتی چه شرکتی خواهد بود.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.