«Plants vs Zombies» به آیفون آمد

نسخه رایانه‌ای این بازی از سایت IGN نمره 9 از 10 را به خود اختصاص داده و قرار است برای ایکس باکس360 نیز عرضه گردد.

2

فارنت:بازی بسیار زیبا و محبوب گیاهان بر علیه زامبی ها یا همان plants vs zombies به فروشگاه نرم افزاری آیتونز اپل برای آیفون راه یافت.

بازی اعتیاد آور و بسیار زیبا Plants vs Zombie ساخت شرکت PopCap است که سبک جدید از بازی به نمایش می‌گذارد که می توان گفت ترکیبی از سبک‌های Strategy و (دفاع از قلعه)Tower Defence می باشد. سایت IGN به این بازی امتیاز 9 را از 10 داده است و به علت زیبایی و سبک فوق العاده این بازی قرار است بر روی XBox360 نیز منتشر شود.

در این بازی  زامبی‌ها به سمت خانه شما حمله می‌کنند و شما باید با کاشتن گل و گیاه های متفاوت که در باغچه خود می‌کارید از حمله به خانه خود جلوگیری کنید.

تنوع در نوع گل و گیاه بالاست به طوری که تا پایان بازی 50 نوع گل و گیاه در اختیارتان قرار می‌گیرد . انواع زامبی ها در این بازی وجود دارد معمولی و کند گرفته تا زامبی مایکل جکسونی و سوار بر خودرو و بعضی از مواقع زامبی ها از آسمان فرود می آیند.

جریان  این بازی در روز و شب در حیاط ، حیاط پشتی و پشت بام صورت می گیرد که شما باید با خرید انواع گیاهان و گلها  از گلهای تک تیر گفته تا رگباری از خانه خود دفاع کنید و در ضمن موسیقی این بازی نیز در نوع خود خارق العاده است.

به هر روی در این بازی به نظر آسان سرعت عملکردو تصمیم گیری درست و از همه مهمتر خریدن سلاححهای موثربسیار تعیین کننده است.

به همه آیفون و آیپاد تاچ داران توصیه می کنم تجربه بازی کردن این بازی بسیار زیبا را از دست ندهند.

لینک های دانلود برای آیفون و آیپاد تاچ(حجم در حدود 34 مگابایت)

1-لینک دانلود شماره یک

2-لینک دانلود شماره 2

3-لینک دانلود شماره سه

4-لینک دانلود شماره چهار

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. saeedv658 می‌گوید

    یادش بخیر چقدر سرکار گذاشت مارو

    تموم هم نمیشد

  2. حسين ميري می‌گوید

    جالب شده… خوراک بازی خورا شده… ایول بهشون… .