Windows XP 32Bit محبوب‌ترین سیستم عامل گیمرها

ویندوز 7 64 بیتی بر ویستای 32 بیتی پیشی گرفته و در رده دوم محبوبترین سیستم عامل گیمرها قرار گرفت.

1

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی تک اسپوت ویندوز 7 64 بیتی در میان کاربران گیمر و دوست داران رایانه بر ویستای 32 بیتی پیشی گرفت.

بر اساس نظر سنجی موسسه استیم که یک موسسه فعال در زمینه سرگرمی‌های رایانه‌ای است در ماه ژانویه 2010 ویندوز 7  64 بیتی از ویستای 32 بیتی پیشی گرفت و در رده دوم محبوب‌ترین سیستم عامل گیمرها و دوستداران رایانه قرار گرفت و این در حالی است که هنوز ویندوز XP 32 بیتی محبوب‌ ترین سیستم عامل در بین گیمرها است.

این نظر سنجی به خوبی نشان می‌دهد که انتقال از رایانه‌های 32 بیتی به 64 بیتی به آرامی در حال انجام شدن است و کاربران دیگر باید خود را برای استفاده از ویندوز های 64 بیتی آماده کنند.

همچنین در نظر سنجی موسسه استیم پردازنده‌های 4 هسته ای محبوب‌ترین پردازنده گیمرها است و بعد از آن نیز پردازنده‌های 2 هسته‌ای و تک هسته‌ای قرار دارد که با توجه به قدرت فراوان پردازنده‌های 4 هسته‌ای در اجرابی بازی‌های با گرافیک سنگین و بالا طبیعی به نظر می‌رسد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. حسین می‌گوید

    خیلی عالیه
    خسته نباشید مطالب واقعا خوب پوشش میدین:)

    فارنت: ممنون قابل اساتیدی مثل شما رو نداره حسین جان!