شرکت‌های بازی‌سازی به کمک زلزله‌زدگان هائیتی شتافتند

شرکت PopCap تمام درآمد بازی‌های خود را به هائیتی اختصاص می‌دهد.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی  GamePro در پی بروز زلزله ویرانگر هفته پیش در هائیتی که موجب کشته شدن بسیاری از مردم پایتخت این کشور شد شرکت‌های بازی‌سازی برای کمک به زلزله زدگان این کشور اعلام آمادگی کردند.

در اوایل هفته شرکت  Zynga اعلام کرد که درآمد حاصل از فروش یک بازی ویدیویی خاص خود را به این کشور اهدا می‌کند و شرکت معروف بازی‌سازی PopCap  نیز اعلام کرد که تمام درآمد حاصل از فروش بازی‌های خود را در یک مقطع خاص به زلزله‌زدگان کمک خواهد کرد.

شرکت Bungie نیز خبر از اختصاص همه درآمد حاصل از فروش پوشاک خود در فروشگاه انلاینش برای زلزله زدگان تا پایان ماه فوریه خبر داد و این شرکت همچنین یک پیراهن خاص به این منظور طراحی کرده که می توانید از اینجا خرید کنید.

در ضمن شرکت بازی‌سازی PocketGamer که برای آیفون بازی تولید می‌کند اعلام کرد که توسعه دهندگان بازی آیفون برای اهدای کمک به هائیتی به هماهنگی رسیده‌اند.

پیش از این نیز  IGN برای کمک به زلزله زدگان هائیتی اعلام امادگی کرده بود.

در زلزله ویرانگری که در هفته پیش در هائیتی و در پایتخت این کشور روی داد بیش از 200 هزار نفر جان خود را از دست دادند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.